İstanbul Valiliği’nin kararı doğrultusunda, M2 Yenikapı-Hacıosman Metro Hattı’nın Taksim İstasyonu ile F1 Taksim-Kabataş Füniküler Hattı bugün saat 10.00’dan itibaren ikinci bir duyuruya kadar işletmeye kapatılacak.
Kararın “Onur Haftası” kapsamında alındığı belirtilirken, Metro İstanbul da uygulamaya ilişkin sosyal medya hesabından açıklama yaptı.
Açıklamada, M2 Yenikapı-Hacıosman Metro Hattı’nın Taksim İstasyonu’nun yolcu kullanımına kapalı olacağı, trenlerin Taksim İstasyonu’nda durmadan seferlerine devam edeceği bildirildi.
Ayrıca M2 hattındaki Şişhane İstasyonu’nun Kasımpaşa çıkışı dışındaki tüm giriş ve çıkışlarının da yolcu kullanımına kapatılacağı belirtildi.
Metro İstanbul, uygulamanın İstanbul Valiliği’nin kararı doğrultusunda ikinci bir duyuruya kadar süreceğini duyurdu.
Açıklamada şu ifadeler kullanıldı;
“İstanbul Valiliği’nin aldığı karar doğrultusunda 28 Haziran Pazar günü saat 10.00 itibarıyla ikinci bir duyuruya kadar;
– M2 Yenikapı-Hacıosman Metro Hattımızın Taksim istasyonu ve
– F1 Taksim-Kabataş Füniküler hattımız işletmeye kapalı olacaktır.
– M2 hattımızın Şişhane istasyonunun Kasımpaşa çıkışı dışındaki tüm giriş çıkışları yolcu kullanımına kapalı olacaktır.
Araçlarımız Taksim istasyonunda durmayarak seferine devam edecektir.”
Kaynak: BirGün




