Sivasspor Kulüp Müdürü Cafer Kaplan, kırmızı-beyazlı ekibin kritik bir süreçten geçtiğini söyledi. Kaplan, “Personelin durumu çok zor süreç içerisinde. Bu zaman içerisinde biz Türkiye Futbol Federasyonu ile olan bize düşen işlemleri yaptık. Eğer o işlemleri yapmasaydık biz bu sezon lige katılmayacaktık. Sivasspor çok zor durumda.” dedi.
Kaynak: Akşam
