Polonya Cumhurbaşkanı Karol Nawrocki, Başkan Erdoğan ile Külliye’de gerçekleştirdiği görüşmenin ardından Türkiye’de düzenlenecek NATO zirvesine büyük önem verdiğini açıkladı. Nawrocki, İncirlik Üssü’ndeki Polonya askerlerinin varlığını sürdürme kararlılığını vurgularken Rusya’yı ‘tek saldırgan ülke’ olarak nitelendirdi.
Kaynak: Akşam
