HomeTürkçe HaberlerGündemPetrol fiyatları düşüş serisinin ardından dengelendi

Petrol fiyatları düşüş serisinin ardından dengelendi

Published on

spot_img

Petrol, savaş dönemindeki fiyat artışlarının büyük kısmını silen düşüş serisinin ardından yatay seyretti.

BARIŞ BEKLENTİSİ PİYASAYI RAHATLATTI

Barış anlaşmasına yönelik ilk ilerlemelerin ardından daha fazla geminin Hürmüz Boğazı’ndan geçmesiyle arz sıkışıklığı korkuları azaldı.

Bloomberg HT’de yer alan habere göre ABD ham petrolü (WTI), önceki seansta yaklaşık yüzde 4 geriledikten sonra varil başına 70 doların altında işlem gördü. 

Brent petrol ise günü 74 dolar civarında kapattı. Piyasadaki kilit bölümlerde arz bir anda bollaşmış durumda; çünkü alıcılar, Orta Doğu ve Afrika gibi diğer bölgelerden gelen petrol teklifleriyle adeta karşı karşıya kalıyor.

HÜRMÜZ BOĞAZI’NDA TRAFİK ARTTI

ABD ve İran, savaşı sona erdirmeye yönelik ilk görüşmelerin ardından ilerleme sinyali verdi. Ancak iki tarafın açıklamaları zaman zaman birbirinden farklılaştı ve nükleer konular gibi başlıklarda yapılacak ek müzakerelerin engellerle karşılaşabileceği belirtiliyor.

Kalıcı bir anlaşmaya dair erken iyimserlik, uydu sinyalleri açık şekilde Hürmüz Boğazı’ndan geçen tanker sayısında artışa yol açtı.

Petrol arzındaki artış, Angola’dan Orta Doğu’ya kadar fiziki petrol varillerinin fiyatlarını aşağı çekti.

ABD’de petrol stokları düşmeye devam etmesine rağmen petrol vadeli işlemleri çarşamba günü sert geriledi.

Oklahoma, Cushing’deki ham petrol stokları yaklaşık 19 milyon varile düştü; bu seviye, operasyonel gereklilik olarak kabul edilen eşik seviyenin altında bulunuyor.

Kaynak: BirGün

Latest articles

Yeni Medya Akademi’den 169 Mezun! Geleceğin İletişimcileri Arnavutköy’den Çıkıyor

Arnavutköy Belediyesi, İbn Haldun Üniversitesi ve İletişim Platformu iş birliğinde hayata geçirilen Yeni Medya Akademi, ikinci dönem mezunlarını verdi. 11 farklı branşta eğitim alan 169 kursiyer, 8 haftalık yoğun eğitim programını başarıyla tamamlayarak sertifikalarını almaya hak kazandı.

Adalet Bakanı Gürlek Son Verileri Paylaştı! Bugüne Kadar 16 Dosyada 19 Faili Meçhul Cinayet Aydınlatıldı

Adalet Bakanı Akın Gürlek, faili meçhul dosyalara yönelik yapılan çalışmalarda son duruma ilişkin sosyal medya hesabından paylaşımda bulundu. Gürlek paylaşımında, “Daire Başkanlığımızın faaliyete geçtiği günden bugüne yürütülen kapsamlı çalışmalar neticesinde 16 dosyada 19 faili meçhul cinayetin aydınlatılmasını sağladık.” dedi.

SÜMELA'DA İLK ETAP ÇALIŞMALAR TAMAMLANDI! MANASTIR YENİDEN ZİYARETE AÇILDI

Sümela Manastırı'nda ziyaretçi güvenliğinin artırılması ve kültürel mirasın korunması amacıyla yürütülen bakım ve güvenlik çalışmalarının ilk etabı tamamlandı. Bilimsel veriler, uzman görüşleri ve ilgili koruma kurullarının kararları doğrultusunda gerçekleştirilen çalışmaların ardından Sümela Manastırı yeniden ziyaretçilerini ağırlamaya başladı. Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, “Sümela Manastırı'nı hem doğal dokusunu hem de tarihi değerini muhafaza ederek geleceğe taşımayı sürdürüyoruz.” dedi.

Tarkan Ve Reynmen Buluşması

Megastar Tarkan ile fenomen Reynmen, bir araya geldi. Sosyal medya hesaplarından paylaşım yapan ünlü isimler hayranlarını heyecanlandırdı.

More like this

Yeni Medya Akademi’den 169 Mezun! Geleceğin İletişimcileri Arnavutköy’den Çıkıyor

Arnavutköy Belediyesi, İbn Haldun Üniversitesi ve İletişim Platformu iş birliğinde hayata geçirilen Yeni Medya Akademi, ikinci dönem mezunlarını verdi. 11 farklı branşta eğitim alan 169 kursiyer, 8 haftalık yoğun eğitim programını başarıyla tamamlayarak sertifikalarını almaya hak kazandı.

Adalet Bakanı Gürlek Son Verileri Paylaştı! Bugüne Kadar 16 Dosyada 19 Faili Meçhul Cinayet Aydınlatıldı

Adalet Bakanı Akın Gürlek, faili meçhul dosyalara yönelik yapılan çalışmalarda son duruma ilişkin sosyal medya hesabından paylaşımda bulundu. Gürlek paylaşımında, “Daire Başkanlığımızın faaliyete geçtiği günden bugüne yürütülen kapsamlı çalışmalar neticesinde 16 dosyada 19 faili meçhul cinayetin aydınlatılmasını sağladık.” dedi.

SÜMELA'DA İLK ETAP ÇALIŞMALAR TAMAMLANDI! MANASTIR YENİDEN ZİYARETE AÇILDI

Sümela Manastırı'nda ziyaretçi güvenliğinin artırılması ve kültürel mirasın korunması amacıyla yürütülen bakım ve güvenlik çalışmalarının ilk etabı tamamlandı. Bilimsel veriler, uzman görüşleri ve ilgili koruma kurullarının kararları doğrultusunda gerçekleştirilen çalışmaların ardından Sümela Manastırı yeniden ziyaretçilerini ağırlamaya başladı. Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, “Sümela Manastırı'nı hem doğal dokusunu hem de tarihi değerini muhafaza ederek geleceğe taşımayı sürdürüyoruz.” dedi.