HomeTürkçe HaberlerGündemNişanlı çiftin can verdiği feci kaza kamerada

Nişanlı çiftin can verdiği feci kaza kamerada

Published on

spot_img

Kaza, 23 Aralık 2025 tarihinde Onikişubat ilçesi Prof. Dr. Necmettin Erbakan Bulvarı’nda meydana geldi. Kazada Ş.K. idaresindeki otomobil, Ahmet İnce’nin kullandığı Mislina Akçakoyun’un da bulunduğu motosiklete çarpmış, çarpmanın etkisiyle motosikletteki çift yaşamını yitirmişti. Kazaya ilişkin güvenlik kamerası kayıtları da ortaya çıktı.

Dava dosyasına giren iki ayrı güvenlik kamerası görüntüsünde, motosikletin yol üzerinde seyir halinde olduğu, aynı istikamette ilerleyen iki otomobilin ise hızla bölgeye yaklaştığı görüldü. Görüntülerde otomobillerden birinin motosiklete çarpmasıyla birlikte kazanın meydana geldiği görüldü. Kaza sonrası çevredeki vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edilirken, yapılan incelemede motosiklette bulunan Ahmet İnce ile Mislina Akçakoyun’un hayatını kaybettiği belirlendi.

Kazaya ilişkin soruşturma sonrası Kahramanmaraş 1. Ağır Ceza Mahkemesinde görülen davada, kazaya neden olan otomobil sürücüsü Ş.K.’nin tutukluluk halinin sona ermesi ve serbest bırakılmasına karar verilmişti.

Venezuela’da depremi yaşayan Türk vatandaşından korkunç paylaşım: Her yer cehennem gibi…

Kaynak: Milliyet

Latest articles

Yeni Medya Akademi’den 169 Mezun! Geleceğin İletişimcileri Arnavutköy’den Çıkıyor

Arnavutköy Belediyesi, İbn Haldun Üniversitesi ve İletişim Platformu iş birliğinde hayata geçirilen Yeni Medya Akademi, ikinci dönem mezunlarını verdi. 11 farklı branşta eğitim alan 169 kursiyer, 8 haftalık yoğun eğitim programını başarıyla tamamlayarak sertifikalarını almaya hak kazandı.

Adalet Bakanı Gürlek Son Verileri Paylaştı! Bugüne Kadar 16 Dosyada 19 Faili Meçhul Cinayet Aydınlatıldı

Adalet Bakanı Akın Gürlek, faili meçhul dosyalara yönelik yapılan çalışmalarda son duruma ilişkin sosyal medya hesabından paylaşımda bulundu. Gürlek paylaşımında, “Daire Başkanlığımızın faaliyete geçtiği günden bugüne yürütülen kapsamlı çalışmalar neticesinde 16 dosyada 19 faili meçhul cinayetin aydınlatılmasını sağladık.” dedi.

SÜMELA'DA İLK ETAP ÇALIŞMALAR TAMAMLANDI! MANASTIR YENİDEN ZİYARETE AÇILDI

Sümela Manastırı'nda ziyaretçi güvenliğinin artırılması ve kültürel mirasın korunması amacıyla yürütülen bakım ve güvenlik çalışmalarının ilk etabı tamamlandı. Bilimsel veriler, uzman görüşleri ve ilgili koruma kurullarının kararları doğrultusunda gerçekleştirilen çalışmaların ardından Sümela Manastırı yeniden ziyaretçilerini ağırlamaya başladı. Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, “Sümela Manastırı'nı hem doğal dokusunu hem de tarihi değerini muhafaza ederek geleceğe taşımayı sürdürüyoruz.” dedi.

Tarkan Ve Reynmen Buluşması

Megastar Tarkan ile fenomen Reynmen, bir araya geldi. Sosyal medya hesaplarından paylaşım yapan ünlü isimler hayranlarını heyecanlandırdı.

More like this

Yeni Medya Akademi’den 169 Mezun! Geleceğin İletişimcileri Arnavutköy’den Çıkıyor

Arnavutköy Belediyesi, İbn Haldun Üniversitesi ve İletişim Platformu iş birliğinde hayata geçirilen Yeni Medya Akademi, ikinci dönem mezunlarını verdi. 11 farklı branşta eğitim alan 169 kursiyer, 8 haftalık yoğun eğitim programını başarıyla tamamlayarak sertifikalarını almaya hak kazandı.

Adalet Bakanı Gürlek Son Verileri Paylaştı! Bugüne Kadar 16 Dosyada 19 Faili Meçhul Cinayet Aydınlatıldı

Adalet Bakanı Akın Gürlek, faili meçhul dosyalara yönelik yapılan çalışmalarda son duruma ilişkin sosyal medya hesabından paylaşımda bulundu. Gürlek paylaşımında, “Daire Başkanlığımızın faaliyete geçtiği günden bugüne yürütülen kapsamlı çalışmalar neticesinde 16 dosyada 19 faili meçhul cinayetin aydınlatılmasını sağladık.” dedi.

SÜMELA'DA İLK ETAP ÇALIŞMALAR TAMAMLANDI! MANASTIR YENİDEN ZİYARETE AÇILDI

Sümela Manastırı'nda ziyaretçi güvenliğinin artırılması ve kültürel mirasın korunması amacıyla yürütülen bakım ve güvenlik çalışmalarının ilk etabı tamamlandı. Bilimsel veriler, uzman görüşleri ve ilgili koruma kurullarının kararları doğrultusunda gerçekleştirilen çalışmaların ardından Sümela Manastırı yeniden ziyaretçilerini ağırlamaya başladı. Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, “Sümela Manastırı'nı hem doğal dokusunu hem de tarihi değerini muhafaza ederek geleceğe taşımayı sürdürüyoruz.” dedi.