HABER MERKEZİ
Amkara’da 7-8 Temmuz’da gerçekleştirilecek NATO Zirvesi öncesi iktidarın NATO seferberliğine bir yenisi daha eklendi.
Artan saldırıların, gözaltı ve tutuklamaların ardından rejim sosyal medya avına da başladı.
Aralarında SOL Genç, Laborans, Toplumsal Muhalefet, Devrimci Gençlik Dernekleri, Devrimci Hareket, Halkevleri ve Umut Gazetesi olmak üzere birçok gençlik ve demokratik kitle örgütünün sosyal medya hesapları erişime engellendi.
6’ncı kez X hesabına erişim engeli getirildiğini belirten SOL Genç, yaptığı açıklamada, “NATO geliyor diye bir kez daha sosyal medya hesaplarımız kapatıldı. Gençliğin bağımsızlık mücadelesi gözaltılarla, tutuklamalarla, baskılarla bitmez. Buradayız, emperyalizme direneceğiz” ifadelerine yer verildi.
Kaynak: BirGün
