A Milli Takım Teknik Direktörü Vincenzo Montella, ABD maçı sonrası açıklamalarda bulundu.
İlk iki maçını kaybeden Milli Takım Dünya Kupası’na veda ederken son maçında ise 2’de 2 yapan ev sahibi ABD’yi son dakika golüyle 3-2 mağlup etti.
“BU TAKIM BUNU HAK ETMEDİ”
Önemli bir galibiyet aldıklarını belirten Montella, takımın maruz kaldığı eleştirileri hak etmediğini savundu ve şunları söyledi:
“Tabii ki şunu söylemem lazım; 90+8’de Kaan’ın ve hepimizin sevinci bir haftadır nasıl hazırlandığımızı gösteriyor. Bu takım bunu hak etmedi! Başkanımız ve futbolcularımız için iyi oldu. Herkes duygusallaşıştı, ben de… Onurumuz için oynadık, galibiyet önemliydi. Başardık ve mutluyuz. Şuna çok inanıyorum; Kimi çağırdıysak; hepsi ilk 11 oyuncusu! 1. dakikada gol yedik, ne yaptığımızı bilen bir takım olmasaydık bu maçı çeviremezdik. Bunu herkese gösterdik. İlk iki maçta da bu ruhu gösterdik ama futbolda bazen olmuyor.”
“TEKRAR AYAĞA KALKMA GÜNÜ”
Bugünü “tekrar ayağa kalkma günü” olarak nitelendiren İtalyan teknik direktör, “Bugünkü galibiyet, bin tane zafere denk oldu. İlk maçta top direkten içeri girebilirdi ama dışarı gitmeyi tercih etti. İkinci maçta da benzer şeyler. Enstantane oyunu bu… Daha farklı şeyler olabilirdi ama durum bu” ifadelerini kullandı.
Kaynak: BirGün
