
Manisa Büyükşehir Belediyesi, bereketin, paylaşmanın ve dayanışmanın simgesi olan Muharrem ayı dolayısıyla il genelinde aşure dağıtımı gerçekleştirecek. 26 Haziran Cuma günü başlayacak program kapsamında, 13 Temmuz’a kadar Manisa’nın farklı ilçelerinde vatandaşlara aşure ikram edilecek.
Kaynak: Karar
