HomeTürkçe HaberlerGündemİzmir'in Seferihisar ve Balçova belediyelerine yolsuzluk operasyonu. Belediye başkanları dahil 24 gözaltı

İzmir’in Seferihisar ve Balçova belediyelerine yolsuzluk operasyonu. Belediye başkanları dahil 24 gözaltı

Published on

spot_img

İzmir'in Seferihisar ve Balçova belediyelerine yolsuzluk operasyonu. Belediye başkanları dahil 24 gözaltı

İzmir’in CHP’li Balçova ve Seferihisar belediyelerine yönelik rüşvet operasyonu yapıldı. Seferihisar Belediye Başkanı İsmail Yetişkin ve Balçova Belediye Başkanı Onur Yiğit dahil 24 kişi gözaltına alındı.

İstanbul Adalar ve Mersin Silifke belediyelerinin ardından CHP’li belediyelere yönelik yolsuzluk soruşturmaları devam ediyor.

 

İzmir’de hafta başında rüşvet operasyonunda imar müdürünün gözaltına alındığı Seferihisar Belediyesi’nin ile Balçova Belediyesi’ne rüşvet operasyonu düzenlendi. Seferihisar Cumhuriyet Başsavcılığı’nın yürüttüğü soruşturma kapsamında iki belediye başkanının da aralarında olduğu 24 kişi gözaltına alındı.

 

İzmir Emniyet Müdürlüğü’nden operasyona ilişkin yapılan açıklamada “İnşaat ve imar konularıyla alakalı belediye görevlileri ve müteahhitlerle usulsüzlükler karşılığında elden ve banka üzerinde rüşvet aldıkları/verdikleri, 31 Mart 2024 seçimlerinden önce rüşvet olarak değerlendirilen para transferleri bulunan İsmail Yetişkin (Seferihisar Belediye Başkanı), Onur Yiğit (Balçova Belediye Başkanı) ile aralarında Belediye çalışanları ve iş insanları da bulunan toplam 24 kişi gözaltına alınmıştır.” ifadeleri yer aldı.

 

Ayrıntılar birazdan NTV.COM.TR’de…

Kaynak: NTV Türkiye

Latest articles

Yeni Medya Akademi’den 169 Mezun! Geleceğin İletişimcileri Arnavutköy’den Çıkıyor

Arnavutköy Belediyesi, İbn Haldun Üniversitesi ve İletişim Platformu iş birliğinde hayata geçirilen Yeni Medya Akademi, ikinci dönem mezunlarını verdi. 11 farklı branşta eğitim alan 169 kursiyer, 8 haftalık yoğun eğitim programını başarıyla tamamlayarak sertifikalarını almaya hak kazandı.

Adalet Bakanı Gürlek Son Verileri Paylaştı! Bugüne Kadar 16 Dosyada 19 Faili Meçhul Cinayet Aydınlatıldı

Adalet Bakanı Akın Gürlek, faili meçhul dosyalara yönelik yapılan çalışmalarda son duruma ilişkin sosyal medya hesabından paylaşımda bulundu. Gürlek paylaşımında, “Daire Başkanlığımızın faaliyete geçtiği günden bugüne yürütülen kapsamlı çalışmalar neticesinde 16 dosyada 19 faili meçhul cinayetin aydınlatılmasını sağladık.” dedi.

SÜMELA'DA İLK ETAP ÇALIŞMALAR TAMAMLANDI! MANASTIR YENİDEN ZİYARETE AÇILDI

Sümela Manastırı'nda ziyaretçi güvenliğinin artırılması ve kültürel mirasın korunması amacıyla yürütülen bakım ve güvenlik çalışmalarının ilk etabı tamamlandı. Bilimsel veriler, uzman görüşleri ve ilgili koruma kurullarının kararları doğrultusunda gerçekleştirilen çalışmaların ardından Sümela Manastırı yeniden ziyaretçilerini ağırlamaya başladı. Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, “Sümela Manastırı'nı hem doğal dokusunu hem de tarihi değerini muhafaza ederek geleceğe taşımayı sürdürüyoruz.” dedi.

Tarkan Ve Reynmen Buluşması

Megastar Tarkan ile fenomen Reynmen, bir araya geldi. Sosyal medya hesaplarından paylaşım yapan ünlü isimler hayranlarını heyecanlandırdı.

More like this

Yeni Medya Akademi’den 169 Mezun! Geleceğin İletişimcileri Arnavutköy’den Çıkıyor

Arnavutköy Belediyesi, İbn Haldun Üniversitesi ve İletişim Platformu iş birliğinde hayata geçirilen Yeni Medya Akademi, ikinci dönem mezunlarını verdi. 11 farklı branşta eğitim alan 169 kursiyer, 8 haftalık yoğun eğitim programını başarıyla tamamlayarak sertifikalarını almaya hak kazandı.

Adalet Bakanı Gürlek Son Verileri Paylaştı! Bugüne Kadar 16 Dosyada 19 Faili Meçhul Cinayet Aydınlatıldı

Adalet Bakanı Akın Gürlek, faili meçhul dosyalara yönelik yapılan çalışmalarda son duruma ilişkin sosyal medya hesabından paylaşımda bulundu. Gürlek paylaşımında, “Daire Başkanlığımızın faaliyete geçtiği günden bugüne yürütülen kapsamlı çalışmalar neticesinde 16 dosyada 19 faili meçhul cinayetin aydınlatılmasını sağladık.” dedi.

SÜMELA'DA İLK ETAP ÇALIŞMALAR TAMAMLANDI! MANASTIR YENİDEN ZİYARETE AÇILDI

Sümela Manastırı'nda ziyaretçi güvenliğinin artırılması ve kültürel mirasın korunması amacıyla yürütülen bakım ve güvenlik çalışmalarının ilk etabı tamamlandı. Bilimsel veriler, uzman görüşleri ve ilgili koruma kurullarının kararları doğrultusunda gerçekleştirilen çalışmaların ardından Sümela Manastırı yeniden ziyaretçilerini ağırlamaya başladı. Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, “Sümela Manastırı'nı hem doğal dokusunu hem de tarihi değerini muhafaza ederek geleceğe taşımayı sürdürüyoruz.” dedi.