ABD-İran arası barış anlaşması imzalanalı henüz birkaç gün olmuşken Orta Doğu’da yeni bir kriz meydana geldi. Anlaşmayı baltalamaya çalışan Soykırımcı İsrail tarafından Lübnan’a peş peşe saldırılar düzenlendi. Bütün bunlar olurken anlaşmanın ihlal edildiğini belirten İranlı yetkililer Hürmüz Boğazı’nı yeniden kapattı.
Kaynak: Akşam
