Katil Netanyahu, ABD’nin ara buluculuğunda Lübnan ile imzalanan çerçeve anlaşmasının ardından yayımladığı video mesajda, Lübnan’ın güneyindeki askeri varlıklarını sürdüreceklerini açıkladı . Washington’da ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio’nun da katılımıyla düzenlenen imza töreninin ardından konuşan Netanyahu, Hizbullah silahsızlandırılmadığı ve İsrail’e yönelik tehdit devam ettiği müddetçe “güvenlik bölgesi” olarak adlandırdıkları işgal alanlarından çıkmayacaklarını itiraf etti.
Kaynak: Akşam
