HomeTürkçe HaberlerGündemHürmüz'deki Türk gemilerine ne oldu? Bakan Uraloğlu açıkladı

Hürmüz'deki Türk gemilerine ne oldu? Bakan Uraloğlu açıkladı

Published on

spot_img



Savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 gemimiz, Hürmüz Boğazı'nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldı. Bölgede kalan toplam 7 gemide 177 Türk vatandaşı görev yapmayı sürdürüyor

Kaynak: Aydınlık

Latest articles

Beşiktaş'ın yeni transferi emekli oldu

Beşiktaş BOA Kadın Basketbol Takımı'nın yeni sezon için kadrosuna kattığı 28 yaşındaki oyuncu Ruthy Cecilia Hebard, kariyerini sonlandırarak antrenör olmaya karar verdi.

SON DAKİKA… İstanbul'da metruk binada yangın: Alevler ormanlık alana sıçradı

Son dakika haberine göre; Sultangazi'de metruk binada başlayan yangın ormanlık alana sıçradı. Olay yerine çok sayıda itfaiye ekibi sevk edildi.

Fenerbahçe Beko'da çifte ayrılık

Fenerbahçe Beko Basketbol Takımı, iki önemli yabancısıyla yollarını ayırdı.

Türk Sanatının Zirvesi TÜRGEV'in 30. Yılında Buluştu

TÜRGEV'in 30. yıl programında sanat ve spor dünyasının tanınmış isimleri bir araya geldi. Genç müzisyenlerden oluşan GİF Orkestrası, performansıyla davetlilerden büyük alkış aldı

More like this

Beşiktaş'ın yeni transferi emekli oldu

Beşiktaş BOA Kadın Basketbol Takımı'nın yeni sezon için kadrosuna kattığı 28 yaşındaki oyuncu Ruthy Cecilia Hebard, kariyerini sonlandırarak antrenör olmaya karar verdi.

SON DAKİKA… İstanbul'da metruk binada yangın: Alevler ormanlık alana sıçradı

Son dakika haberine göre; Sultangazi'de metruk binada başlayan yangın ormanlık alana sıçradı. Olay yerine çok sayıda itfaiye ekibi sevk edildi.

Fenerbahçe Beko'da çifte ayrılık

Fenerbahçe Beko Basketbol Takımı, iki önemli yabancısıyla yollarını ayırdı.