Evde sağlık ve palyatif bakım hizmetlerine ilişkin yayımlanan yönetmelikle birlikte aile hekiminin iş yükünün artacağına dikkat çeken Birlik ve Dayanışma Sendikası Genel Başkanı Dr. Ahmet Mehlepçi, “Mevcut sistemdeki yoğun poliklinik yükü dikkate alınmalı. Böyle bir durumda aile hekimi aynı anda hem Aile Sağlığı Merkezinde (ASM) hem de evde bakım hizmeti alan kişinin evinde mi olacak? Evde sağlık hizmeti alan bir hastanın ziyareti sırasında aile hekiminin kendi kayıtlı hastalarına kim hizmet verecek?” sorularını yöneltti.
Kaynak: Cumhuriyet
