İstanbul’da 26 yıl çalıştıktan sonra emekli olup memleketleri Düzce’nin Kaynaşlı ilçesine yerleşen Cengiz ve Saliha Çelebi çifti, kurdukları serada topraksız tarım yöntemiyle çilek yetiştirmeye başladı.
Kaynak: Cumhuriyet
Choose a plan from below, subscribe, and get access to our exclusive articles!
İstanbul’da 26 yıl çalıştıktan sonra emekli olup memleketleri Düzce’nin Kaynaşlı ilçesine yerleşen Cengiz ve Saliha Çelebi çifti, kurdukları serada topraksız tarım yöntemiyle çilek yetiştirmeye başladı.
Kaynak: Cumhuriyet
Aenean mollis odio augue, sit amet sollicitudin augue ullamcorper eget. Praesent tincidunt et neque congue efficitur.
To get email updates from Today News.
© Newspaper WordPress Theme by TagDiv
