HomeTürkçe HaberlerGündemDSÖ: Aşırı sıcaklar her yıl küresel olarak 500 bin kişinin hayatını kaybetmesine...

DSÖ: Aşırı sıcaklar her yıl küresel olarak 500 bin kişinin hayatını kaybetmesine neden oldu

Published on

spot_img

Dünya Sağlık Örgütü (DSÖ) Genel Direktörü Tedros Adhanom Ghebreyesus, aşır sıcakların küresel olarak her yıl 500 bin kişinin hayatını kaybetmesine neden olduğunu bildirdi.

Kaynak: Bengü Türk

Latest articles

Rutte’nin İtalya sözleri krize dönüştü! NATO’dan 'düzeltme'

NATO Sözcüsü Allison Hart, Genel Sekreter Mark Rutte’nin İran savaşı sırasında Avrupalı müttefiklerin rolüne ilişkin açıklamalarına açıklık getirdi. Tartışma, İtalya’da siyasi tepkilere neden olmuştu.

BM’den Gazze’de insanlık suçları raporu

Birleşmiş Milletler, İsrail'in Gazze'deki katliamlarına dair yeni bir rapor yayınladı. Raporda İsrail'in Gazzeli çocukları bilerek hedef aldığı, Gazze'de soykırıma neden olduğu vurgulandı.

Klinik araştırmalar alanında stratejik iş birliği

Türkiye Sağlık Enstitüleri Başkanlığı (TÜSEB) ve Novo Nordisk Türkiye, Türkiye'nin uluslararası klinik araştırmalara yönelik iş birliği protokolüne imza attı. Bu iş birliğiyle, Türkiye’nin küresel klinik araştırmalar alanındaki bilimsel üretiminin ve görünürlüğünün artırılmasının amaçlandığı belirtildi.

Nişanda havai fişek paniği

İzmir'de nişan öncesi patlatılan havai fişekler kontrolden çıktı. Paniğe kapılan davetliler sağa sola kaçıştı. O anlar kameraya yansıdı.

More like this

Rutte’nin İtalya sözleri krize dönüştü! NATO’dan 'düzeltme'

NATO Sözcüsü Allison Hart, Genel Sekreter Mark Rutte’nin İran savaşı sırasında Avrupalı müttefiklerin rolüne ilişkin açıklamalarına açıklık getirdi. Tartışma, İtalya’da siyasi tepkilere neden olmuştu.

BM’den Gazze’de insanlık suçları raporu

Birleşmiş Milletler, İsrail'in Gazze'deki katliamlarına dair yeni bir rapor yayınladı. Raporda İsrail'in Gazzeli çocukları bilerek hedef aldığı, Gazze'de soykırıma neden olduğu vurgulandı.

Klinik araştırmalar alanında stratejik iş birliği

Türkiye Sağlık Enstitüleri Başkanlığı (TÜSEB) ve Novo Nordisk Türkiye, Türkiye'nin uluslararası klinik araştırmalara yönelik iş birliği protokolüne imza attı. Bu iş birliğiyle, Türkiye’nin küresel klinik araştırmalar alanındaki bilimsel üretiminin ve görünürlüğünün artırılmasının amaçlandığı belirtildi.