Depozitosu Olan Ambalajlar (DOA) Sistemi, 1 Temmuz itibarıyla 81 il ve 973 ilçede uygulanmaya başlayacak. DOA logolu içecek ambalajlarının yeniden ekonomiye kazandırılmasını amaçlayan sistem hakkında konuşan Türkiye Çevre Ajansı Başkanı Nurullah Öztürk “İşletmelerimizi DBYS kayıt süreçlerini tamamlayarak DOA Sistemine dahil olmaya ve bu dönüşümün aktif bir parçası olmaya davet ediyoruz. 1 Temmuz’da başlayacak ulusal entegrasyon süreciyle birlikte hep birlikte daha güçlü, daha yaygın ve daha etkili bir geri dönüşüm ağı oluşturacağımıza inanıyoruz” dedi.
Kaynak: Türkiye Gazetesi
