Fomara Meydanı’nda toplanan Bursagaz işçileri, Kent Meydanı’na kadar yürüdü. Yürüyüşe DİSK Yönetim Kurulu Üyesi ve Birleşik Metal-İş Genel Başkanı Özkan Atar, DİSK Genel Sekreteri Ali Çeltek, Genel Örgütlenme Sekreteri Fehmi Elmacı, DİSK Bursa Şubesi yöneticileri katıldı
Kaynak: Aydınlık

