HomeTürkçe HaberlerGündemBir ülke daha hibrit çalışma sistemine geçti! Memurlar haftada 2 gün evden...

Bir ülke daha hibrit çalışma sistemine geçti! Memurlar haftada 2 gün evden çalışacak

Published on

spot_img

Bir ülke daha hibrit çalışma sistemine geçti! Memurlar haftada 2 gün evden çalışacak
Malezya hükümeti, kamu çalışanları için hibrit çalışma modelini hayata geçiriyor. 1 Ağustos’tan itibaren memurlar haftada iki gün uzaktan, üç gün ise ofisten çalışacak. Yeni uygulamanın kamu hizmetlerinde verimliliği artırmayı amaçlayan reform programının önemli bir parçası olduğu açıklandı.

Kaynak: ABC Gazetesi

Latest articles

TIR, kavşakta 2 otomobile çarptı; 5 yaralı

Adana'nın Ceyhan ilçesinde sürücüsünün kontrolünü yitirdiği TIR'ın çarptığı 2 otomobildeki 5 kişi yaralandı.

Beykoz’da denizde kaybolan gencin cansız bedeni bulundu

Beykoz Riva Merkez Plajı’nda denize girdikten sonra kaybolan Türkmenistan uyruklu 22 yaşındaki gencin cansız bedeni, ekiplerin havadan ve denizden yürüttüğü arama çalışmaları sonucu denizden çıkarıldı.

Galatasaray'da 11 farklı proje için yetki alındı! Neler yapılacak?

Galatasaray Kulübünde olağanüstü genel kurul toplantısı yapıldı.

Konya merkezli 24 ilde suç örgütüne yönelik operasyonda yakalananların sayısı 165'e yükseldi

Konya merkezli 24 ilde suç örgütüne yönelik operasyonda yakalananların sayısı 165'e yükseldi

More like this

TIR, kavşakta 2 otomobile çarptı; 5 yaralı

Adana'nın Ceyhan ilçesinde sürücüsünün kontrolünü yitirdiği TIR'ın çarptığı 2 otomobildeki 5 kişi yaralandı.

Beykoz’da denizde kaybolan gencin cansız bedeni bulundu

Beykoz Riva Merkez Plajı’nda denize girdikten sonra kaybolan Türkmenistan uyruklu 22 yaşındaki gencin cansız bedeni, ekiplerin havadan ve denizden yürüttüğü arama çalışmaları sonucu denizden çıkarıldı.

Galatasaray'da 11 farklı proje için yetki alındı! Neler yapılacak?

Galatasaray Kulübünde olağanüstü genel kurul toplantısı yapıldı.