Beykoz Belediyesi, hizmet filosuna dahil ettiği 35 yerli ve milli elektrikli Togg ile kiralama ve yakıt giderlerinde yılda yaklaşık 46 milyon lira tasarruf sağlayacak. Belediye Başkan Vekili Özlem Vural Gürzel, araçların belediyenin öz malı olduğunu belirterek kaynağın Beykozluların hizmetinde kalacağını söyledi.
Kaynak: Akşam
