
Adıyaman’ın Sincik ilçesinde, doğal ekosistemin korunması ve yaban hayatının desteklenmesi amacıyla 200 keklik doğaya bırakıldı. Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğü tarafından yürütülen program kapsamında gerçekleştirilen salımda, biyolojik çeşitliliğin artırılması ve zararlı böceklerle doğal mücadeleye katkı sağlanması hedeflendi.
Kaynak: İşçi Haber
