Manavgat Belediyesi tarafından düzenlenen Ortak Akıl ve Eylem Zirvesi'nin ikinci etabı geniş katılımla yapıldı. Başkan Vekili Av. Mehmet Çiçek, kentin stratejik önemine ve ortak vizyon ihtiyacına değinerek, projenin salonlarda kalmayıp üçüncü etapta halka açılacağını vurguladı.
Kaynak: Aydınlık

