Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarına Topuk Yaylası Tesisleri'nde gerçekleştirdiği antrenmanla devam etti. Teknik direktör İsmail Kartal yönetimindeki idman öncesi futbol direktörü Oğuz Çetin takımla toplantı yaparken, sahada koordinasyon, pas ve dar alanda hücum çalışmaları gerçekleştirildi.
Kaynak: Aydınlık

