
Malezya hükümeti, kamu çalışanları için hibrit çalışma modelini hayata geçiriyor. 1 Ağustos’tan itibaren memurlar haftada iki gün uzaktan, üç gün ise ofisten çalışacak. Yeni uygulamanın kamu hizmetlerinde verimliliği artırmayı amaçlayan reform programının önemli bir parçası olduğu açıklandı.
Kaynak: ABC Gazetesi
