HomeTürkçe HaberlerGündemNATO Zirvesi öncesi birçok hesaba erişim engeli getirildi

NATO Zirvesi öncesi birçok hesaba erişim engeli getirildi

Published on

spot_img

HABER MERKEZİ

Amkara’da 7-8 Temmuz’da gerçekleştirilecek NATO Zirvesi öncesi iktidarın NATO seferberliğine bir yenisi daha eklendi.  

Artan saldırıların, gözaltı ve tutuklamaların ardından rejim sosyal medya avına da başladı. 

Aralarında SOL Genç, Laborans, Toplumsal Muhalefet, Devrimci Gençlik Dernekleri, Devrimci Hareket, Halkevleri ve Umut Gazetesi olmak üzere birçok gençlik ve demokratik kitle örgütünün sosyal medya hesapları erişime engellendi. 

6’ncı kez X hesabına erişim engeli getirildiğini belirten SOL Genç, yaptığı açıklamada, “NATO geliyor diye bir kez daha sosyal medya hesaplarımız kapatıldı. Gençliğin bağımsızlık mücadelesi gözaltılarla, tutuklamalarla, baskılarla bitmez. Buradayız, emperyalizme direneceğiz” ifadelerine yer verildi.

Kaynak: BirGün

Latest articles

Pendik'te inşaatın 4'üncü katından düşen işçi ağır yaralandı

Pendik'te inşaatın 4'üncü katından düşen işçi ağır yaralandı

İzmir'de silahlı saldırıya uğrayan kişi hastanede öldü

İzmir'de silahlı saldırıya uğrayan kişi hastanede öldü

Kütahya'da devrilen traktördeki 1 kişi öldü, 1 kişi yaralandı

Kütahya'da devrilen traktördeki 1 kişi öldü, 1 kişi yaralandı

Sinop'ta devrilen motosikletin sürücüsü öldü

Sinop'ta devrilen motosikletin sürücüsü öldü

More like this

Pendik'te inşaatın 4'üncü katından düşen işçi ağır yaralandı

Pendik'te inşaatın 4'üncü katından düşen işçi ağır yaralandı

İzmir'de silahlı saldırıya uğrayan kişi hastanede öldü

İzmir'de silahlı saldırıya uğrayan kişi hastanede öldü

Kütahya'da devrilen traktördeki 1 kişi öldü, 1 kişi yaralandı

Kütahya'da devrilen traktördeki 1 kişi öldü, 1 kişi yaralandı