Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, özel sektör ve mülakat mağduru öğretmenelrin başlattığı eylemlere ilişkin ilk kez konuştu. Bakanlığa ulaşmış herhangi bir şikayet olmadığını savunan Tekin, 'Keşke açlık grevi yapmadan önce şikayetlerini gelip Bakanlığa söyleseydiler' dedi
Kaynak: Artı Gerçek

