HomeTürkçe HaberlerGündemDağdan topladı, hayatı karardı: 2 milyon lira ceza kestiler, kendimi atacağım

Dağdan topladı, hayatı karardı: 2 milyon lira ceza kestiler, kendimi atacağım

Published on

spot_img

Olay, Bolu Orman Bölge Müdürlüğü binasında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, geçtiğimiz günlerde Yeniçağa ilçesinde doğadan toplanması yasak olan 4,5 kilogram yabani salep toplayan 3 kişiye, ‘biyoçeşitliliği tahrip etmek’ suçundan toplam 2 milyon 97 bin 735 TL idari para cezası uygulandı.

Kesilen yüksek cezaya tepki gösteren vatandaşlardan Ali K., Bolu Orman Bölge Müdürlüğü hizmet binasının çatısına çıkarak intihara kalkıştı.

Durumu fark eden çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine sağlık, polis ve itfaiye ekipleri sevk edildi. İtfaiye ekipleri muhtemel duruma karşı binanın alt kısmına atlama brandası kurarak güvenlik önlemi alırken, polis ekipleri de Ali K.’yi ikna etmek için çatıya çıktı.

“KENDİMİ ATACAĞIM”

Çatıda bulunduğu süre zarfında hem kesilen ceza miktarına hem de jandarma ekiplerinin cezai işlem uyguladığı esnada gazi olduğunu belirttiği babasına kötü muamele yapıldığını ileri sürerek tepki gösteren Ali K., aşağıda bekleyen gazetecilere, “2 milyon lira bize ceza kestiler. Kendimi atacağım” diyerek seslendi.

Polisin uzun süren çabaları sonucunda ikna edilen ve bulunduğu yerden güvenli bir şekilde indirilen Ali K., ifadesi alınmak üzere polis merkezine götürüldü.
Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Kaynak: Milliyet

Latest articles

Kırgınlık ve plansızlık… A Millî Takım’ın vedası öncesi Cem Yılmaz bildiriyor

Cem Yılmaz, A Millî Takımımızın Dünya Kupası macerası sona ermek üzereyken son detayları aktardı.

İBB yetkilisinin aracına GPS takmışlar

İBB yöneticisi Erhan Karaal'ın kaçırılmasıyla ilgili soruşturmada dikkat çeken yeni bir detay ortaya çıktı. Karaal'ın aracında gizlenmiş halde bir GPS takip cihazı bulundu. Polis şimdi bu cihazın kim tarafından ve ne zaman yerleştirildiğini araştırıyor. Detaylar haberimizde.

Rubio, Körfez'de ikna turunda… Bu kez koruyabilecek mi?

ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio, İran ile varılan anlaşma sonrası Körfez turuna çıktı. BAE, Kuveyt ve Bahreyn'i ziyaret etti ve İran anlaşmasının Körfez'e zarar vermeyeceğini söyledi. Ancak İran'ın elinin güçlendiğini düşünen Körfez, ABD'ye tam anlamıyla güvenmiyor. Hatta bazı uzmanlar, "Savaş, İran'ın Körfez'e saldırmak için çok iyi geliştirilmiş bir planı olduğunu gösterdi." diyor.

Avrupa’da sıcaklık krizi: Can kaybı 300’e yaklaştı

Avrupa genelinde etkisini artıran sıcak hava dalgası yeni sıcaklık rekorlarını beraberinde getirdi. Fransa, İspanya, İngiltere ve Belçika’da ölçülen aşırı sıcaklıklar yaşamı olumsuz etkilerken, sıcaklığa bağlı olaylarda yaklaşık 300 kişinin hayatını kaybettiği bildirildi.

More like this

Kırgınlık ve plansızlık… A Millî Takım’ın vedası öncesi Cem Yılmaz bildiriyor

Cem Yılmaz, A Millî Takımımızın Dünya Kupası macerası sona ermek üzereyken son detayları aktardı.

İBB yetkilisinin aracına GPS takmışlar

İBB yöneticisi Erhan Karaal'ın kaçırılmasıyla ilgili soruşturmada dikkat çeken yeni bir detay ortaya çıktı. Karaal'ın aracında gizlenmiş halde bir GPS takip cihazı bulundu. Polis şimdi bu cihazın kim tarafından ve ne zaman yerleştirildiğini araştırıyor. Detaylar haberimizde.

Rubio, Körfez'de ikna turunda… Bu kez koruyabilecek mi?

ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio, İran ile varılan anlaşma sonrası Körfez turuna çıktı. BAE, Kuveyt ve Bahreyn'i ziyaret etti ve İran anlaşmasının Körfez'e zarar vermeyeceğini söyledi. Ancak İran'ın elinin güçlendiğini düşünen Körfez, ABD'ye tam anlamıyla güvenmiyor. Hatta bazı uzmanlar, "Savaş, İran'ın Körfez'e saldırmak için çok iyi geliştirilmiş bir planı olduğunu gösterdi." diyor.