Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, Londra İklim Eylem Haftası kapsamında Kral Charles’ın ev sahipliğinde düzenlenen üst düzey resepsiyona katıldı. COP31 Başkanlığı’nın yol haritasını paylaşan Kurum, kasım ayında Antalya’da gerçekleştirilecek zirveye dünya liderlerini davet etti.
Kaynak: Türkiye Gazetesi
