Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, Sümela Manastırı’nda yürütülen bakım ve güvenlik çalışmalarının ilk etabının başarıyla tamamlandığını duyurdu. Uzman dağcı ekiplerin yürüttüğü kaya yüzey temizliği ve koruyucu uygulamalarla çok daha güvenli hale getirilen manastır, ziyaretçilerini ağırlamaya yeniden başladı.
Kaynak: Akşam
