Diyanet İşleri Başkanı Safi Arpaguş, “Kerbela’nın acısını hala yüreğinde hissedenlere düşen, tarihten gereken dersleri almak ve her türlü fitne karşısında aklıselim ile hareket ederek İslam’ın izzetini muhafaza etmenin ve Müslümanlar arasındaki muhabbet bağlarını güçlendirmenin gayreti içinde olmaktır.” ifadelerini kullandı.
Kaynak: Akşam
