Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı ve COP31 Başkanı Murat Kurum, gelecek 10 yılın küresel enerji sisteminin yeniden şekilleneceği bir dönem olacağını belirterek kasımda Antalya’da düzenlenecek COP31’in Türkiye’nin enerji dönüşümündeki hedeflerini ve yenilikçi gücünü göstereceğini söyledi. COP sürecinin de uygulama aşamasıyla artık yeni bir aşamaya geçtiğini vurgulayan Bakan Kurum, “Artık uygulama için daha hızlı ve daha kararlı hareket etmeliyiz.” dedi.
Kaynak: Akşam
