
Üzülmeyin, zaten orada olmamamız lazımdı Okurlar sorup durdu, “Kaç gündür niye yazmıyorsun?” diye. Yanıtım basitti. “Canım istemedi.” Siyasette olan bitenler o kadar canımı sıktı ki, yazmak içimden gelmedi. Açık söyleyeyim, bazı konular ya da kişiler hakkında terbiyemi koruyarak yazamayacağımı düşündüm, yazmadım. Kuzey Ege’de oldukça kalabalık bir düğüne gitmiştim. Konuştuğum, yanıma gelen herkes, 80 yaşındaki kadınla, […]
Kaynak: 10Haber
