HomeTürkçe HaberlerGündemBakanlık affetmedi! Otobüste sigara içene ceza

Bakanlık affetmedi! Otobüste sigara içene ceza

Published on

spot_img

Sosyal medyada paylaşılan şehirler arası yolcu otobüsünde sigara içildiğine ilişkin görüntülerin ardından inceleme başlatan Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı, ilgili firmaya 21 bin 333 lira idari para cezası uygulandığını açıkladı.

Kaynak: Akşam

Latest articles

Mersin’de bir kadının haşema ile havuza alınmadığı iddiasına tutuklama

Mersin’de bir kadının haşema ile havuza alınmadığı iddiasına tutuklama

Mersin’de bir kadının haşema ile havuza alınmadığı iddiasına tutuklama

Mersin’de bir kadının haşema ile havuza alınmadığı iddiasına tutuklama

Serinlemeye girdiği denizde fenalaştı, hastanede öldü

Bursa- Serinlemeye girdiği denizde fenalaştı, hastanede öldü

Aydın'da otomobille motosikletin çarpıştığı kazada 1 kişi öldü, 1 kişi yaralandı

Aydın'da otomobille motosikletin çarpıştığı kazada 1 kişi öldü, 1 kişi yaralandı

More like this

Mersin’de bir kadının haşema ile havuza alınmadığı iddiasına tutuklama

Mersin’de bir kadının haşema ile havuza alınmadığı iddiasına tutuklama

Mersin’de bir kadının haşema ile havuza alınmadığı iddiasına tutuklama

Mersin’de bir kadının haşema ile havuza alınmadığı iddiasına tutuklama

Serinlemeye girdiği denizde fenalaştı, hastanede öldü

Bursa- Serinlemeye girdiği denizde fenalaştı, hastanede öldü