Suriye’nin Halep ilinde düzenlenen saldırıda 2 asker öldü.
Suriye’nin resmi televizyon kanalı el-İhbariyye, cihatçı HTŞ’nin yönetiminde olduğu Suriye’nin Savunma Bakanlığı’nın Medya ve İletişim Dairesi’ne dayandırdığı bir haber yayımladı.
Haberde, kimliği henüz belirlenemeyen kişiler tarafından Halep ile Menbiç arasındaki otoyolda askerlere yönelik silahlı saldırı düzenlendiği belirtildi.
Saldırıda 2 Suriye askerinin yaşamını yitirdiği aktarıldı.
Kaynak: BirGün
