
Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, Dünya Bankası tarafından sağlanan 400 milyon Euroluk finansmanın yenilenebilir enerji yatırımlarını hızlandıracağını belirterek Türkiye’nin enerji dönüşümünü güçlendirirken dışa bağımlılığı azaltmayı hedeflediğini söyledi. Şimşek son 23 yılda 1,1 trilyon dolara ulaşan enerji ithalatına dikkat çekerek yeşil dönüşümün ekonomik açıdan zorunluluk haline geldiğini vurguladı. Şimşek, paylaşımında şunları söyledi: “Yeşil dönüşüm ülkemiz […]
Kaynak: 10Haber
