HomeTürkçe HaberlerGündemTürkiye ekonomisine 30 milyar liralık katkı! 1 Temmuz'da ülke genelinde başlıyor

Türkiye ekonomisine 30 milyar liralık katkı! 1 Temmuz'da ülke genelinde başlıyor

Published on

spot_img

Depozitosu Olan Ambalajlar (DOA) sistemi 1 Temmuz’da Türkiye genelinde başlayacak. DOA Sisteminin Türkiye’de ekonomik ve çevresel dönüşümünü güçlendireceğini söyleyen uzmanlar, “Sistemin Türkiye ekonomisine yıllık yaklaşık 30 milyar liralık katkı sağlamasını hedefliyoruz. Çevresel fayda ile ekonomik kazanımı aynı potada buluşturan güçlü bir model oluşturuyoruz.” dedi.

Kaynak: Akşam

Latest articles

SON DAKİKA… Kırıkkale'de mühimmat deposunda patlama: 2 can kaybı

Kırıkkale’nin Bedesten bölgesindeki arazide yürütülen çalışmalarda patlama meydana geldi. Meydana gelen patlamada görev yapan bir fabrika müdürü ve bir emekli astsubayın hayatını kaybettiği öğrenildi.

Araç muayenesinde yeni dönem başlıyor! Kartlı ödemelerden komisyon alınmayacak

15 Ağustos 2027’den itibaren araç muayene hizmetlerini devralacak olan TURKA, kartlı ödemelerde komisyon alınmayacağını açıkladı.

TURİZM SEKTÖRÜNÜN TEMSİLCİLERİ BAKAN ERSOY İLE BİR ARAYA GELDİ

Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, turizm sektörünün önde gelen sivil toplum kuruluşlarının temsilcileriyle bir araya geldi. Bakan Ersoy, görüşmeye ilişkin değerlendirmelerini sosyal medya hesabından paylaştı.

Malatya'da Akoğuz Kışlası deprem konutları 9 Temmuz'da teslim edilecek

Malatya'da Akoğuz Kışlası deprem konutları 9 Temmuz'da teslim edilecek

More like this

SON DAKİKA… Kırıkkale'de mühimmat deposunda patlama: 2 can kaybı

Kırıkkale’nin Bedesten bölgesindeki arazide yürütülen çalışmalarda patlama meydana geldi. Meydana gelen patlamada görev yapan bir fabrika müdürü ve bir emekli astsubayın hayatını kaybettiği öğrenildi.

Araç muayenesinde yeni dönem başlıyor! Kartlı ödemelerden komisyon alınmayacak

15 Ağustos 2027’den itibaren araç muayene hizmetlerini devralacak olan TURKA, kartlı ödemelerde komisyon alınmayacağını açıkladı.

TURİZM SEKTÖRÜNÜN TEMSİLCİLERİ BAKAN ERSOY İLE BİR ARAYA GELDİ

Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, turizm sektörünün önde gelen sivil toplum kuruluşlarının temsilcileriyle bir araya geldi. Bakan Ersoy, görüşmeye ilişkin değerlendirmelerini sosyal medya hesabından paylaştı.