HomeTürkçe HaberlerGündemIsparta'da 'gül' mesaisi: Üretici de işçi de fiyattan memnun değil

Isparta'da 'gül' mesaisi: Üretici de işçi de fiyattan memnun değil

Published on

spot_img

Isparta’nın Keçiborlu ilçesine bağlı Kozluca köyünde gül hasadı sürerken, üreticiler ve tarım işçileri açıklanan taban fiyatın maliyetleri karşılamadığını söyledi. Üreticiler, gül toplamanın zorluklarını anlatırken, artan giderler karşısında kazançlarının her geçen yıl azaldığını dile getirdi.

Kaynak: Cumhuriyet

Latest articles

SON DAKİKA… Kırıkkale'de mühimmat deposunda patlama: 2 can kaybı

Kırıkkale’nin Bedesten bölgesindeki arazide yürütülen çalışmalarda patlama meydana geldi. Meydana gelen patlamada görev yapan bir fabrika müdürü ve bir emekli astsubayın hayatını kaybettiği öğrenildi.

Araç muayenesinde yeni dönem başlıyor! Kartlı ödemelerden komisyon alınmayacak

15 Ağustos 2027’den itibaren araç muayene hizmetlerini devralacak olan TURKA, kartlı ödemelerde komisyon alınmayacağını açıkladı.

TURİZM SEKTÖRÜNÜN TEMSİLCİLERİ BAKAN ERSOY İLE BİR ARAYA GELDİ

Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, turizm sektörünün önde gelen sivil toplum kuruluşlarının temsilcileriyle bir araya geldi. Bakan Ersoy, görüşmeye ilişkin değerlendirmelerini sosyal medya hesabından paylaştı.

Malatya'da Akoğuz Kışlası deprem konutları 9 Temmuz'da teslim edilecek

Malatya'da Akoğuz Kışlası deprem konutları 9 Temmuz'da teslim edilecek

More like this

SON DAKİKA… Kırıkkale'de mühimmat deposunda patlama: 2 can kaybı

Kırıkkale’nin Bedesten bölgesindeki arazide yürütülen çalışmalarda patlama meydana geldi. Meydana gelen patlamada görev yapan bir fabrika müdürü ve bir emekli astsubayın hayatını kaybettiği öğrenildi.

Araç muayenesinde yeni dönem başlıyor! Kartlı ödemelerden komisyon alınmayacak

15 Ağustos 2027’den itibaren araç muayene hizmetlerini devralacak olan TURKA, kartlı ödemelerde komisyon alınmayacağını açıkladı.

TURİZM SEKTÖRÜNÜN TEMSİLCİLERİ BAKAN ERSOY İLE BİR ARAYA GELDİ

Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, turizm sektörünün önde gelen sivil toplum kuruluşlarının temsilcileriyle bir araya geldi. Bakan Ersoy, görüşmeye ilişkin değerlendirmelerini sosyal medya hesabından paylaştı.